lördag 27 februari 2010

En mysig helg!

Japp har de varit!Mamma sov hos mig i Fredags till Lördags å inga barn hemma såå fanns såå mycket tid att prata å de är verkligen väl behövligt!Ja å får tacka för solariet å med de kom ju ideer om om möblering som startar i.m kväll...solarium ner i källaren i Hanna,s rum å hon tar mitt rum å jag flyttar in i lime rummet som inger sådan harmoni!Blir såå bra Mamma hade jag aldrig kommit på utan dig ju!Ja o i.g kväll permanentade jag dig å måste ju säga tack till Mina att du trodde på mig för resultatet blev en "ny" Mamma såå fin!Å vi har sovit själva å haft egentid i.m kmr båda tjejerna hem igen men vi har laddat batterier!Å i kväll sover du ensam på Laggarbo hoppas du sover gott:)Så skönt att ha dig hemma hoppas du hittar hem till Sverige igen snarast!!!!Du är och förblir den bästa,jag älskar dig:)Tur jag blev vuxen å kom till insikt att du betyder så mycket,allt har sin tid!
Å i.m kmr oxå min Pappa på besök ja de händer saker.
Tiden utvisar det mesta och allt blir bra i slutändan med den vetskapen lever jag gott!
Kram Alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar