måndag 8 mars 2010

Personalfest!




Ja den va en efterlängtad sådan,dessvärre kunde ju inte alla komma dock....men vi hade kul som vanligt!!!Snälla Nettan hade lagat såå godapajer å gratäng å till de catering på det mums!
Å tunna blev de är verkligen en riktig höjdare å med en manlig servitör på det som servade oss bad sugna kunde det väl inte bli såå mycket bättre inget att klaga på!Sen blev det ju sång då för hela slanten med alla sångfåglar:)Ja festen varade till 05,00 men jag gav upp strax ef 04,00....ja el gav upp va väl för "friskad" då Nettan kommenterat att det inte va min ålder som var orsaken till det:)Såå sant som det är sagt!
Ja annars då i livet är de okej!En del beslut som fallit på plats vilket känns bra!Man är som man är bara ger en styrkekram till mig själv!Kan man behöva ibland å många mera än jag!Livet är ingen dans på rosor man man måste jobba på att de ska bli som man vill å ta tillvara på det,vilket jag e väldigt dålig på:(Jobbar på att skärpa mig med det!Å när jag skärpt mig ska jag verkligen ta tillvara på det så blir det allt!

1 kommentar:

  1. Vilka kajor ni är "fniss" men lite avundsjuk är jag allt, ni verkar alltid ha så skoj när ni träffas :)

    Stå på dig nu Malin...annars finns det alltid någon annan som gör det.

    Kram / Kristina

    SvaraRadera