fredag 26 mars 2010

Lev ut dina drömmar i.m kanske det är försent!

Ja för visst är det väl så!Å framför allt våga säga det man tycker å står för har jag verkligen fått träna med.Även om Raimo förstår mig utan å innan så måste man ändå våga prata om saker som även ibland kan kännas tungt känns ju såå mycket bättre sedan!Där är ja en riktig klenis annars har jag inga problem med att få sagt vad jag tycker.
Haft en bra vecka:)Jobbat bara dag men överlevt var dag klockan har ringt väldigt tidigt och dessutom varit på bra humör de är inte illa...Så glad jag har mitt jobb!
Annars då känns livet komplett,man får allt jobba för det lilla å kämpa för det man tror på!Inte bara släppa å tro att det löser sig med tiden för det gör inte det.Varje dag att komma hem är mysigt å lugnet i huset är bra:):)
Nu ska jag strax till Åland å de går ej att vila vaken från 05,30....men vad gör de med de bästaste breve såå känns de vår kärlek övervinner allt!
Ha en bra helg där ute!

1 kommentar: