måndag 29 mars 2010

Jobbkryssning förbi!

Ja måste väl säga att de va riktig kul!Såå kul vi verkligen blev såå många å blandade åldrar!Heja Christina va riktigt kul du blev med.I och med att vi är ett ett sådant bra arbetsgäng så blev det ju såå lyckat!Vi har alltid såå kul så glad jag har er alla vi är verkligen som en enda stor familj!Man kan dela allt med er både glädje å sorg och inga förstår mig så bra som ni (förutom Raimo då).Så glad att vi verkligen tagit tag i detta å bara umgås inte bara på jobbet,man kmr ju varann nära på ett annat vis.Så känner mig väldigt nöjd å ser fram emot nästa resa till hösten!
Annars då rullar mitt liv på med jobb å allt runt omkring.Alla tvivel kring många saker har nu lagt sig å känns väldigt bra.Ser fram emot våren å sommaren:)Har såå mycket trygghet i mitt liv så nu är det komplett!Å med alla fina vänner,vad kan man mer begära!Jag mår bra.I.m ska jag å Emelie ta tag i våra riktiga promenader nu är det dags i alla väder!Snart ska bikini på å då lär man vara "trind".Ja något som iaf!!!!
Så ha de bra alla nu!

1 kommentar:

  1. Kul med ett arbetsgäng som hittar på saker tillsammans på fritiden oxå =)
    När ska vi ses igen då?
    Kramelikram!

    SvaraRadera