måndag 22 mars 2010

Harmoni!

Ja de är de enda jag känner just nu.Över 1 vecka har gått sedan du kom hem igen,å finns inte ord för hur mysigt å bra det känns.Tar tillvara på tiden hela tiden.Du gör mig såå enormt lycklig!Ja känner lyckorus hela tiden å när jag inte är hemma längtar jag hem till dig....Jag känner mig starkare än på länge å ett lugn som jag inte trodde fanns har lagt sig i mig och över hela huset tor jag.Vi har de så bra trodde ej de kunde kännas såhär bra igen.Jag älskar dig såå enormt mycket så jag finner knappt orden!Men du får veta de hela tiden dåjag verkligen jobbar denna gång på att inte förstöra denna enorma lycka!Vi pratar samma språk å förstår ju varann innan å utan efter alla år.Jag somnar med ett leende på läpparna å vaknar lika så,att man kunde må såhär bra trodde jag ej va möjligt!Å vi pratar å planerar om hur vi ska å vill ha det!Som det ska.Allt som vi bara tog förgivet....inget är förgivet längre man lär vårda det man tror på....som en blomma behöver näring för att överleva.När du försvann ur mitt liv nu insåg jag de va sista gången....det gjorde så ont,nu är du hemma hos din familj å tycker vi alla känner oss lugnare.Åh nog gör du mig lycklig,varje dag med dig känns helt fantastisk,allt annat har vi lagt bakom oss,för vi tror och vet att vår kärlek är starkare än allt annat de har vi ju just bevisat för varann å det räcker tycker vi båda.Man vårdar sina år tillsammans å det är värt att satsa på.Jag älskar dig såå mycket,men du vet det nu å varje dag med dig gör mig såå lycklig:)

2 kommentarer:

  1. Det låter härligt Malin :)

    SvaraRadera
  2. Underbart, precis som det ska vara, dela glädje och sorg livet igenom. Ta hand om varandra nu, hela tiden...Kram kram

    SvaraRadera