onsdag 24 mars 2010

Dagarna går å vi med dem!



Ja så är det väl man blir inte en dag ädre än man gör sig!Mitt liv är komplett å det finns inget i nuläget jag vill ändra på!Jo skulle vara vädret då men våren är ju på väg å vi med dem!Är ju knappt jobbigt att gå upp tidigt på mornarna längre....jag som e såå morgon trött i vanliga fall.Mysigt!
Ja annars va jag med vännerna i.g i Västerås å Emmy!Ovanligt då vi jämt är i stall på Tisdagar men de va teori så då passade vi på!Ja å i dag har jag jobbat som vanligt allt i sin ordning.Kört Emmy till stallet på hoppning å under tiden försöker jag putsa fönster å vårstäda ja man får ta lite då och då,fastän jag helst vill ha allt gjort på en gång!Men men blir bra när det blir klart!
Annars då 2 dagar kvar till kryssning med bästaste bästaste jobbar kompisarna några lämnar vi hemma.....:(Birka Paradise here we come å kareoken är ju given!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar