onsdag 17 mars 2010

Livets gåta,älska,glömma och förlåta!

Ja nog är det såå.Vi detta laget vet väl de flesta Raimo flyttat hem igen:)Det är lycka!Om jag vetat det jag vet i dag hade jag aldrig släppt dig.Men du var svår att nå nu har vi pratat å pratat i massor.Blir de nå nu pratar vi med varann jag tänker aldrig släppa dig mera!Du är mitt liv och varit många år,jag om någon känner dig innan å utan,lika som du känner mig!Den enorma kärlek jag känner till dig är just nu obeskrivlig,jag älskar dig såå enorm mycket.
Visst har saker hänt på vägen det har vi pratat om,redit ut stormen,alla kort på bordet finns inga hemligheter kvar....Visst har jag varit vilsen men blir väl såå när livet bara går i samma banor....man behöver såå mycket å nu är ju verkligen tiden för att vårda de man har viktig efter alla år...Jag trodde ju på lika lite som du att nu var det sista gången nu avslutatde vi för gott....men i allt får jag väl ändå tacka att du träffade en annan så jag verkligen insåg att jag kan inte leva utan dig,visst har du fel å brister men det har ju jag med.
Vi köpte drömhuset efter många år tillsammans vi har hunnit med massor under åren,klart jag nu insett hur dåligt du mådde när du återigen fick flytta.Så dåligt som jag mått de senaste veckorna så dåligt ska ingen människa behöva må,jag vet nu hur du mått....å du ska veta att jag är hemskt ledsen för det,men du vet.Vår kärlek är stark,för strak för att vi ska klara vara utan varann så är det.
Att man återigen kunde känna sådan lycka som jag faktiskt gör trodde jag ej var möjligt,å jag saknar dig såå när vi inte är tillsammans å längtar bara tills du kmr hem igen,du gör mig så lycklig:)Nu har jag gråtit flera veckors tid,gör än men nu mera av lycka!Har avaktiverat f.b lite nu tills jag känner mig redo igen,jag kmr tillbaka:)

10 kommentarer:

  1. Lär dig livet svåra gåta...Jag hoppas att ni nu får vara lyckliga i alla era dar...Ibland måste händelser ske för att man ska ta vara på det man har. Stor kram och Lycka till...Kärleken övervinner allt,);)

    SvaraRadera
  2. Lycka till med ny starten...Det är väl helt underbart att man kan hitta tillbaka tillvarandra.. även om det trasslade till livet ett tag...kram MIA

    SvaraRadera
  3. Kommentarerna ovanför mig tycker jag är onödiga... För så många år som ni har tillsammans slänger man inte bort bara så där, utan att man har gjort sitt yttersta.

    Ibland behöver man gå igenom tuffa tider för att uppskatta dom bra. Så är det ju...

    Kram på dig..

    SvaraRadera
  4. Kram Malin...ändra inställningar så du slipper anonyma skitkommentarer som ligger på lekskole nivå.
    Ta hand om varandra nu och sluta med era dumheter, ni kan ju ändå inte vara ifrån varandra :)

    Kram Kristina

    SvaraRadera
  5. Håller med om dumma lekskole komentarer... väx upp!!! kram på dig vännen
    puss Vicky

    SvaraRadera
  6. Halkade in här för någon vecka sedan.. Visste inte att ni köpt hus ej heller att ni gått i sär...
    Men va underbart att idag komma in hit & se att ni hittat varandra igen!!
    Grattis
    Lev lyckliga i alla era dagar!!!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Ja du gumman..ibland snubblar man på vägen, blir vilse å rädd! Lycka är när man reser sig å hittar rätt igen! =) Kramen

    SvaraRadera
  8. HEJ. jag måste fråga va det är för fel på anonym kommentaren...?? jag har skrivit den och tycker att det bara är bra att dom hittat varandra igen och har ju skrivit det och önskat lycka till... va har jag skrivit för fel?? MVH MIA

    SvaraRadera
  9. Hej du där ovanför mig :)

    Det är inget fel på din anonyma kommentar men det fanns två andra...tydligen borttagna nu...som var rent oförskämda mot Malin och sånt tycker inte jag är ok på en blogg.
    Nu har vi löst det dilemmat...:)

    // Kristina

    SvaraRadera
  10. ja man kan ju bara hoppas för barnens skull o er skull att det på 19 års tid blir en bättre tid, jag insåg att det absolut aldig mer skulle bli någon ändring efter 12 års tid o gick i frid. Jsg fann en annan o han fick panik o skulle ju då absolut ha tillbaka mig, jag var nära, men bromsade spåret , insåg att för mig o han finns bara kärlek en tid o sen blir allt som vanligt, men om det blir annorlunda med er är bara att gratulera, ni är nog 1 på 1000 så känn er starka om ni klarar resan i frid livet ut! För ett förhållande i ofred det är inget bra varken för er eller barn..men håller tummarna ändå...

    SvaraRadera