söndag 21 februari 2010

Mitt liv:)

Ja så är de väl allt.Haft en bra å lugn helg!Jobbat Fredag kväll men då jag kom hem såå va de allsång i bastun av Hanna å många vänner tjo ho:)Fick erbjudande om att vara med men hoppade de denna gången faktiskt.....blev mycket tjej snack sen el jag fick ju inte mycket sagt...de är såå härliga alla tjejerna de livar upp:)Känner mig nära med er alla!Sen Lördagen bestod av jobb hela dan o kvällen en väldigt trevlig dag.Tjejerna skötte sig bra, Emmy hade kompis sov här liksså Hanna alias Sara:)Så även Lördag kvällen va lugn å fin å kylan å snön får väl en inte att vilja gå ut då är de mysigare vara hemma:)
Söndagen va jag uppe med tuppen å körde Emmy till stallet för sedan vidare färd till jobbet å haft en kanon dag:)
För övrigt lär jag mig leva ensam å måste säga att jag är så stolt å tacksam över mannen jag levt me i alla år vår vänskap är ovärderlig ska du veta.Jag delar det mesta med dig ännu å du gör även med med mig vilket e såå skönt!Vi ställer upp på varann som vi bestämt blir jätte bra för barnen.Ge mig bara tid oxå vilket jag vet du gör så kmr allt bli bra.Vi har ju de finaste tillsammans å de är ju barnen:)
Ja annars såhär i kväll saknar jag faktisskt Mamma pratade med henne för en stund sen ibland är de ett skit att du bor i Norge,men älskar dig alltid du är ovärderlig du med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar