måndag 15 februari 2010

Om du inte fanns...

Kära blogg.Tycker om att skriva här om livet å dess väsentligheter.Och om hur bra jag faktiskt mår just nu å jag är inte ensam om att må bra.Vi mår bra för vi är överens och du är faktiskt min bästa vän:)Med dig delar jag de mesta och kan ringa om de är något!De är skönt ska du veta å vet du tycker det med!Vi pratar vi skrattar å vi delar:)Tänk om de alltid kunde vara såhär är ju drömmen för många.
Annars då fick jag vara hemma från jobbet i dag för Emmy har varit dålig....Magvirus men bättre nu å ska gå till skolan i.m.Hade ju min kära pappa som skulle komma hit i dag å,men fick avboka de då hon inte va pigg.Ska försöka få hit han nästa vecka:)
Har ju såå många år vi missat å nu släpper jag inte honom,aldrig!
Annars då inte fått mycket gjort i dag mer än de vanliga Raimo va hit å tog ut Kipper på promenad tur de så jag kunde vara hemma med Emmy:)
När hon piggnade till ville hon t pappa en stund så körde dit henne.Å då passade jag på att åka till lilla Leon å hans föräldrar såklart ska även dit i.m de är lycka de:):)

3 kommentarer:

  1. Var det magsjuka bör man ju vara hemma minst 24 timmar efter sista kräkningen /diarre, annars smittar man andra och det är ju inte snällt.

    SvaraRadera
  2. Oj skrev inte klart!
    Men det kanske inte var magsjuka hon hade.
    Fast har man det gäller ju det med 24 timmar!

    SvaraRadera
  3. Nej fel 48 timmar ska det ju vara -två dygn.Virrig!!

    SvaraRadera