torsdag 11 februari 2010

Långledig=välbehövligt!



Ja veckan har ju bestått av alt möjligt.Va iaf t Avesta i.g å handlade färg till "gamla" kontoret lime grön (Tack Emeli)blev ju kanon ju.Ska bli gäst rum där å får även hem solarium blir super det!Tack snälla Mams för det!Nu har de rummet satt sin prägel.Målade till nästan halv två i.g natt,å tänk att jag alltid lyckas kladda så förbannat...därför jag aldrig fick måla!Men men städade ef mig och nu är de bara sängen som saknas sen så är de klart!Hela denna dagen har jag fått massor gjort,även möblerat om i v-rum uppe blev riktig relax där nu!Så nu börjar de bli bra.Snälla Raimo har varit hit oxå å hjälpt mig med lampor.Å sen undrar jag varför är de såå lätt att prata om allt när man är isär de är konstigt men bra....på ett konstigt vis.
Ja i.m bkir de t Karbenning med Maria å massa snack....Lördagens planer är ej lagda men de lutar nog åt ett håll iaf.
Dags att hämta hem Emmy<3Haft en riktigt bra dag även träffat min kille Leon,såå lyckan är gjord!

1 kommentar:

  1. Jag tror det helt o hållet beror på att det blir krav löst när man ej bor ihop..jag har ju sagt det hela tiden ska jag träffa någon så ska jag göra det på håll o ej flytta ihop föränn barnen flygit ut :-))) mindre krav då på allt..Tror du inte det ? Man får något slags kontroll behov o ställer alldeles för höga krav på varandra o respekterar varandra mycke sämre när man lever inpå varandra, när man mitt i livet har mycket att göra...tror du ej de ligger något i det ? :-)) kan bara prata för mig själv, men ser så många att de brister på dessa punkter. Och jo det är ju mycke synd de.. men inte dåligt när man är vänner , det är ju huvudsaken för barnens skull..

    SvaraRadera