torsdag 1 september 2011

Att vara tonårsMamma!



Gammalt det låter,men jag är ju det å bara gilla läget!Många duster har de varit men nu vet jag att jag har Hänni,s fulla förtroende oavsett vad.åh de är skönt gör att vi får ett lugnare liv,mindre konflikter!Nästan aldrig då vi kan prata om de mesta!
I.g kväll ef jobbet hade Hanna vännerna här som vanligt,mina extra barna:)Emmy gick å la sig å vi hade tjej snack:)Mycket man får höra!Man ska vara Mamma å vän,kul att höra hur det tänker,kvällens största ämne i.g va kärleken.
Jag berätta om min ungdomskärlek,har de hört förut,för att de ska förstå att livet går vidare även om man inte tror de då!Vi pratade om att bli kär i en vän som man sedan inser betyder mer....En riktigt toppen kväll,tack tjejer för ni delar er vardag och delar av ert liv med mig:)
Trevlig helg på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar