söndag 25 september 2011

Paus knappen vart är den???

Jag undrar jag om jag har någon sådan??Jag vet inte kanske...Livet är bra nu kan jag tycka,långt ifrån komplett men ändå bra!Inte såå mycket funderingar öhh..inte mera än vanligt dock,klart de alltid finns där men men...Jag är jag ta mig som jag är å älska mig som mest då jag behöver det minst!
Fick en skön kommentar av en av våra kortids barn i helgen:)Du är "kul" du:)Ja nog är jag he he.Mitt yrke passar mig å värmer mítt hjärta alla dagar I just love it!
Som Mamma Malin har jag fullt upp varannan vecka å de veckor jag inte har de såå är det jobbet som gäller,jaa i brist på att få tråkigt tillbringar jag min tid där,mitt jobb är som mitt andra hem,alla förstående människor som verkligen tar mig för den jag är!De flesta gör ju som står mig närmast å de räcker kan jag tycka.Kräver inte att alla ska förstå mig å mitt liv,å alla behöver inte heller,jag delar det med er läsare de mesta av det å kan nu tycka att de vore läge hitta paus knappen:)Jag har som alla drömmar å mål å att vägarna i livet ser olika ut för oss alla,tell me about it,I just know!
Ha en fin fortsättningen på kvällen å ny vecka å nya tag:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar