onsdag 7 september 2011

Tankar!

Har funderat på nått som vanligt!
Att jag tror på ödet åh alltid har så är det!Jag tror inte på de övernaturliga men jag tror att de som sker har en mening!Mitt liv som ni nu vet går ju upp å ner hela tiden.Jag hade min skyddsängel Annie medlänge,klart du finns med ännu,men nu är de lite lugnare!Jag känner inte din närvaro men i mina tankar är du närvarande.Ofta!Sorgen över dig är inte lika påtaglig längre,minsta svacka jag har är det mycket du,å din grav som gäller!Känner mig enormt trygg med dig i mitt liv,du är min ängel som vakar å kollar till.Förstår du inte minns mig som ledsen,jag som jämt va glad:)Livet blir inte alltid som man tänkt sig,åh det har blivit ett större hål med åren att du försvann från mig....Att ha en sån fin vän som du som rycks bort alldeles för tidigt va tungt!Är ännu!Nu har jag försökt vänt det tunga å bevarar alla fina minnen med dig,för mig känns du som min tvilling syster å visste inte att saknaden efter dig skulle bli såå enormt tung!Vet du finns å lever nära mig,åh när mitt liv är lugnare är du det med:)Får du ro då???Jag hoppas de finaste Ann-Louise såå saknad å såå älskad!För att du va du:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar