måndag 5 september 2011

Begränsningar i livet!

Vrf har man de såå ofta??Kan gälla de mesta?Man ska inte nöja sig med det lilla absolut inte!Man har kommit såå långt i livet såå man ska inte behöva det!Allt har sin tid åh ska såå ha!
jag mår bra känner mitt emellan livet på nå vis!En fot på varje sidan av jorden!
Ni som står mig närmst vet vad som händer i mitt liv som de ska vara då med andra ord!
Å chattade med Lars i dag å snackade med Robban i helgen killkompisar är guld de har helt andra perspektiv på saker:)Såå jäkla skönt!
Annars är det som alltid jag styr mit eget skepp!Tok jobbar denna veckan så Kipper hos husse med barnen såå tyst me inga tassar som går å ingen lurven tuss....men snart helg å då fylls jag av barnen å Kipper det är livets krydda det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar