tisdag 6 september 2011

Intensiv vecka!

Jaa mycket jobba blir det!Slipper jag ju undra såå mycket!Åh jag har världens bästa jobb gör mig glad att gå till jobbet enormt!Så mycket fina människor man möter dagligen,för mig betyder det enormt:)
Älskade Kipper hos husse då veckans jobb är mycket fortfarande tomt:(Jag behöver nog lära mig ha egentid den kan man aldrig fly ifrån!Lära sig leva med den är nog mera det jag behöver!
Gahh jag är rätt självständig å satans envis,livets resa får en ändra syn på saker!
Jag är jag kmr aldrig ändra på det,alla beslut jag tar är mina egna kan ingen ändra på,jag vet vad jag vill med livet åh tycker det är rätt okej nu!Det jag behöver som mest nu är vad jag har vännerna!Trygga å underbara,alltid någon att luta sig emot!Er släpper jag aldrig aldrig vad som än händer!Åh någon av mina närmsta vänner har även förstått att vänskapen står alltid fast om man vårdar den,kanske lät hårt men nu förstår du:)
Å jag längtar till Sälen nästa helg mys med nära vänner,fjällvandra,slappa,umgås å spela spel,prata i timmar bara vara i en stuga i Tandodalen så långt i skogen som de bara går de är myyyys det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar