söndag 11 september 2011

Ibland är det bara svårt!

Helst när man e som mig känslomänniska!Hur ska man göra så någon förstår???Så de inte blir fel å inte gör ont!Nu är det gjort,hoppas du förstår jag har förklarat så gott jag kan.Kanske kan du vara min vän en dag att det inte går nu förstår jag!Du är nästan allt man kan önska sig åh trivs enormt bra med dig!Men ändå korsar något min väg så jag inte har orken att ta mig igenom detta inte nu,jag bad om tid tyckte aldrig du gav mig den,tid att andas å vara!Jag e ledsen om jag sårat dig de va inte min mening!Allt har sin tid försök förstå mig i stället,å ordna de du du ska gör mig stolt å du kmr må såå mycket bättre!Jag kan inte rädda din vardag,men du kan kämpa för det du tror på jag vet du har viljan:)
Annars en bra helg med mycket tankar å funderingar som jag nu delat med dig!
Kram Alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar