torsdag 6 oktober 2011

Denna jäkla förkylning:(




Ogillar vara hemma från jobbet,legat så man nästan har sår...så veckan har ju bestått av film å soffläge..i morse somnade jag strax ef halv fem förbannade hosta!Så fort man rör sig känns de som om lungorna ska lämna kroppen,man svettas om vart annat!Jag som är full av energi å liv i vanliga fall e inte van att vara såå stilla!
Men de går sakta framåt en dag i taget!
I.g fick jag visshet om nått jag vetat men de fick mig att se på saker på ett annat vis,bra att få bli arg ibland å säga vad man tycker,de gjorde att vi står varannan närmare i dag å ser på saker på ett annat vis!En dag i taget blir bra!
Annars då hösten är här såå fint å mysigt de gillas!

Annars då stor kram till alla mina underbara vänner ni är såå bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar