tisdag 25 oktober 2011

Ord som värmer!

Sånt vill man ju höra mycket av visst är det såå!Helst nu när hösten är här å man blir lite mera down,inte deppig bara slöare å mera energilös!
Någon skrev här om dagen att åren gjort att jag är finare nu än på glada 90-talet:)Sånt värmer!Kan de vara så att skönheten kmr med åren???Nej så är de inte men klokheten kmr då!Jag tror nog mera på att man inser man blir äldre å vill inte ha tantvarning redan,jag är ju inte ens 40!Vill inte de,jag är jag å jag vill inte se ut som en tant,inte som en tonåring heller,jag är jag å jag tänker på hur jag ser ut å vilket är väl bra!Visst har jag dagar då jag bara är vilket är såå skönt!Insidan är ju ändå finast men kan vara svårt att inse det,¨sånt man upptäcker med tiden!
Någon sa när jag kände jag tappat energin att jag har mycket kvar att ge....vilket är nog sant!Såå lite det behövs för att de ska piggas upp i mörkret!
Å någon skicka de mig lugna låtar sent här om kvällen såå jag kunde sova gott!Så mycket omtänksamma å underbara människor jag har i mitt liv å evigt tacksam för det alltid å jämt!
6 dagar kvar t Thailand å längtar men känner mig lugn inte ens packat de löser sig ju:)
Kram t er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar