tisdag 4 oktober 2011

Jag e sjuk!




Ja å de kom som ett brev på posten...de bara slog på!Känns som om jag blivit överkörd av tåget!Ja har faktiskt sjukskrivit mig de va nog förra vintern sist händer sällan men nu är kroppen orkeslös!Bästa Hänni bor hos mig denna veckan å håller ställningar med att serva Mamma å fixa med Kipper älskade barn vad gjorde jag utan dig!Hanna har börjat en insperationskurs nu inför sökande av Folkhögskola:)Åh nog mår hon bättre allt då hon har nå att göra som hon trivs med å värmer ju mig med!
I helgen har jag jobbat å varit med mina bästa brudar ever:)
Nedräkning till Thailand är stor!
Å Lasse du har rätt i det du säger eftersom min kropp å mitt liv ständigt går på högvarv så slår väl de hårt på kroppen å fort!Men jag lyssnar på dig du är en klok man alltid vetat å glad du finns å bryr dig kallas omtanke det:)Även om jag ibland anser du har fel såå vinner det du säger i längden åh det gillas:)Men du känner ju mig å min envishet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar