torsdag 13 oktober 2011

Vems anlag!


Hur kan jag vara såå upp å ner jag fattar knappt själv!Jag märker de tydligt å mina nära med!Vem har sagt att man inte ska fundera kanske är bra för hjärnverksamheten iaf!Men blir väldigt djup i mina undringar å kmr gärna då de är dags att sova:(Då sorterar jag dagens tankar!För att kunna försöka släppa de till dagen ef!Ändå funderar jag å delar ju oftast med mig till er läsare å de som de berör vad jag undrar över!Men är ju oxå känslomänniska t max!I Söndags såg jag å barnen på Hur många Lingon finns de i världen....å den har jag sett några ggr nu å ändå ska de gråtas,nästan hysteriskt!Å den filmen speglar verkligheten nå enormt!En annan som jobbar så ser de ju på ett annat vis!
Va upp t Happy i dag på e.m vilken häst hon ger min oroliga själ liv å ett lugn,att pussa henne på den mjuka mulen de är total lycka det så förstår Emmy,s kärlek till henne:)
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar