fredag 7 oktober 2011

Det börjar om:)

Jaa lagomt då Hanni blivit så stor så man har bra koll på henne,ja då vände det med Emmy tjohopp va fort de gick!Fredags mys med Mamma,glöm de hon skulle på disco i kväll med vännerna,nu är det bara ungdomsgården som gäller å skolan,såå fort de vände!Men tackar gud för hon har hästen de är fortfarande prio 1 på hennes lista:)Vi flyttade henne i stallet i dag till en större box se hur de går,hon va lite orolig då vi åkte klart de va ovant för gumman...Sån go häst å undrar hur Harry ska kunna sova i natt då som inte har Happy vid sin sida...i.m får de gosa i hagen mys!
ja annars då jag e på bättringsvägen men fortfarande klen....
Åh nått i mitt liv som jag haft väldigt blandade känslor om har fått mig stabilare i vad jag tycker å känner mysig känsla allt måste få ha sin tid:)I.m är en annan dag:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar