tisdag 11 oktober 2011

Harmoni med mig själv:)

Såå känns det nu jag e inte bitter jag noijar inte jag bara är!Släppt mycket jag funderat på,allt handlar väl om vad jag vill med mitt liv inte vad andra tycker!
Ibland undrar jag vrf jag tvekar när jag egentligen vet!Det är väl den lätta vägen såå slipper man fundera på hur allt ska bli!Vrf kan jag inte bara leva här å nu å inse att vissa saker va menat,vrf måste jag krångla till det å fly när det blir jobbigt när jag vet vad jag vill å känner innerst inne!
Alla känslor är olika å tar en inte med storm,vissa saker bör å får ta tid,att kunna vara som man är helt fullständigt att inte ens behöva fundera då har man kommit en bra bit!Bara jag som ska krångla till det av vissa omständigheter blir nog ändring på de snart nu jag väljer vilken väg jag vill oavsett så är besluten jag tar mina,å man ska följa sitt hjärta sägs de ju:)
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar