torsdag 15 juli 2010

Avstånd...

Kan man väl tycka att de inte är nått,men nu känns de låångt!!!!Nu förstår jag hur mina vänner har det,skulle ju inte vara menat att bli såhär,men nått hände ef Sälen å kanske inte är såå konstigt!Vi är såå lika på nå vis,men ändå väldigt olika....å nu vet du ju vi knappt kan prata i mobilen för då saknar jag ju dig ännu mera....Då känns du så nära...Ja du vi får allt ta och styra upp hur vi ska ha de att vara el inte vara....Om vi de visste du...kan tänka mig de blir mycket allvars prat då vi ses men vi kan ju prata om de mesta de är skönt...jag har ju släppt nojan nu om vissa saker.tiden har sin gång jag ska defenetivt ingenstans å vi har mycket kul att se fram emot i vårat glada gäng,å när jag tänker på hur de skulle ha varit om vi ej hade mött er.....hur hade livet varit då???Å ingen att längta efter heller...så glad vi fann er å allt blev som det blev!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar