fredag 9 juli 2010

En bit på väg!

I mina tankar i alla fall men några beslut ligger fortfarande vilande....Så kan de få vara tycker jag....ska ju ingenstans är forfarande väldigt stark i de beslut jag tagit å de känns bra,vuxet på nå bra vis!Mitt liv blev ju inte som jag tänkt inte menat såhär...el var de det???Ibland känns de som om de var det.Jag skulle leva såhär å ha de bra!För de har jag fastän man saknar ju vissa saker i livet såklart,men de gör vi väl alla,ska väl mycket till innan livet blir fullt komplett!Å blir man någonsin nöjd???Ja någon gång då kanske borde man ju bli det iaf!Jag har iaf massa bra saker att se framemot i mitt liv,ett stundande bröllop å roliga tokiga resor så var det inte för allt kul som hände då skulle jag nog inte ha de såå bra!Alltid en vän runt hörnet evigt tacksam för er alla ska ni veta.
Kram

1 kommentar:

  1. Japp malin jag finns runt hörnet för er! Kramizar! <3

    SvaraRadera