tisdag 20 juli 2010

Ser på saker annorlunda!

Jaa gör verkligen det nu!Sånt som varit väsentligt förut är inte lika viktigt längre....Känns så bra varje beslut jag tar är på riktig å ju mera tid jag ger vissa saker såå känns de bara såå himla bra!!Va detta mitt öde?Var de såhär mitt liv skulle se ut?Hur ser mitt liv ut om 1 år,ingen vet men tror helt klart är de är förutbestämt....tur jag inte vet men hoppas ju på något bra:)Vet iaf en sak med säkerhet,att de som varit har varit nu går jag framåt med en enorm vilja o kraft jag knappt trodde jag hade!Man ska aldrig se tillbaka utan blicka framåt!Det gör jag me enorm viljekraft å vad som än händer komr jag inte landa på ruta ett igen nu är det storm kliv framåt å de gör mig så gott i hjärta å själ!Jag tror på mig själv å jag är enormt stark å jag lever ut som i.m vore den sista dagen sen får vi se vad som sker,jag vet iaf med all säkerhet vad jag vill!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar