tisdag 13 juli 2010

En bra dag!

Ja först va vi till Eskilstuna å kollade in hästen Emelie ev ska köpa såå fin men ung 6år!Så nu väntar vi med spänning dock....Emmy blir fodervärd på den så de har den tillsammans då:)Å jag kan ju rida me,me like:)
Sen blev de grillning på Laggarbo hann innan regnet hade alla tonåringar här såå mysigt å Ewa kom förbi med vovvarna så hon fick oxå vara med å grilla en mysig Tisdag måå jag säga!Hej å hå!
Å i dag bestämde jag mig bokat tid för pearcing nästa vecka på läppen,aj men satan i gatan alltid velat haft de såå nu blir det av!Å Ewa blir med såå jag ej svimmar!!!
Å vår resa ja den är flyttad några dagar närmre åhhh skoja inte vad jag längtar som tusan!Kan de vara möjligt...ja tydligen nu är de verkligen såå sjukt med den känsla att jag gör de blir dagar med många skratt å mycket snack då!!!!!!Oj oj ja galet kul:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar