måndag 12 juli 2010

Saknar!!!

Ja de gör jag!!!Har varit rätt vilsen i mitt liv emellan åt kanske inte såå konstigt!Man ska pröva sina vingar å se vart de bär....Man ska aldrig leta inte gjort heller....har bara levt ut lite behövde nog det tror jag,mår bra av det!Är samma person som jag alltid har varit fastän känner mig gladare nu!Å att min relation t Raimo är så bra gör ju att livet blev som jag tänkt,va ju drömmen att kunna fortsätta som vänner:)Är man väl värd kan man tycka ef alla år.
Mitt liv blir bara bättre å bättre för varje dag som går stabilare på nå vis!Stark i mina beslut å vissa saker som jag har gett tid att tänka på börjar nu klarna när jag får släppa lite på de om hur saker är egentligen...man kan inte fly sanningen de är helt omöjligt!!!!Plötsligt inser man att de man kanske har förträngt för sig själv iaf va som man trodde...ja de känns så nu iaf!!!!Det kmr visa sig saknar iaf sååå:):)
Må tiden gå fort nu....

1 kommentar:

  1. Tiden kommer att gå fort min vän! Din tid kommer jag lovar! Kramizar! <3

    SvaraRadera