fredag 23 juli 2010

Vissa skratt dör aldrig!!!

Tänk att jag haft en kanon dag:)Först super på work sen varit till Avesta å träffat gamla barndomsvänner,kände nostalgi redan då jag klev ut på parkeringen,där Cilla bor växte jag ju upp!Så mycket kul vi haft där bara log då jag såg området.Saknar absolut inte Avesta annars men i dag fick jag mig en rejäl nostalgi tripp å de kändes som i.g vi satt där alla:)Så himla kul å nu har kontakten blivit bättre:)Man passar in ännu å håller måttet och vissa minnen dör aldrig även om jag glömt många....Jag behövde de i dag jag mår ju superb men saknar ju såå grymt så behövde er i dag i min vardag nu styr vi upp till en annan träff som säkert kmr sluta som du sa Cilla å vem håller måttet återstår att se:)Kram till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar