söndag 18 juli 2010

Varje dag har sin tid!

Det är så verkligen.Tror att denna längtan som jag känner oxå får mig att veta vad jag vill och vem jag vill tillhöra...låter knepigt men man lägger på tiden att få fundera å tänka på de som varit så känns de såå bra.
Kan säga att mitt liv gått igenom olika faser å har tagit mig igenom 3 st nu...den tredje avslutades här om veckan ett riktig super beslut finns inte tid för velandet,jag måste ha nått som får mig att må bra!!!För mig är de viktigt att hitta någon som man kan prata med,som lyssnar å framför allt förstår de är super viktigt...
Annars då har jag jobbat i helgen,å när jag vaknade Söndag morgon och kollade mobilen..ja då kunde man inte annat än le:)Dagarna går fort nu tills de är dags att träffa er alla å längtan är stor så den bär jag med mig å myser på känslan!
Annars en lugn bra helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar