torsdag 17 november 2011

Då va det snart dags:)



Ja i.m börjar man jobba kör igång med helg underbart saknat jobbet åh de förhoppningsvis mig!
En riktig bra dag i dag,fikat med Emma på fina pensionatet,sen stack jag åh barnen t Avesta å efter stallet såå blev de fika hos Emlan å Peon:)Vad han har blivit stor!Åh för er som ej visste ska han bli storebror i Maj såå mysigt såå!Det ser jag fram emot!
Så dagen har varit lite måsten å mycket umgås,allt annat finns ju kvar vännerna är en stor del av mitt liv såå de kan inte vänta,man får passa på att umgås!
Lilla Pontus trivs en riktig trötter som håller låda nattetid:)Kipper blir så glad å vill leka men får ingen respons dock!
Åh Hanni åker till Åland i.m med sin pappa ja e lite avundsjuk då jag gillar Åland:)Men kul för henne de är en firma resa å eftersom hon varit anställd så!
I.m ska Emmy rida till skolan med en kompis,djurens dag el nå så jag ska få den stora äran köra henne kl 06,00 de är som de är:)Vad gör man inte för barnen!
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar