måndag 14 november 2011

Tillbaka i verkligheten igen!

Wow de gick fort de bara rullar på!Som de ska kan jag tro!Känns som man varit hemma i veckor redan!Åh barnen tycker de är såå skönt Mami is home!Klart de saknat man är ju oumbärlig alltid!
Har fikat med Ritva på f.m man har ju semester trodde de skulle vara jobbigt med tiden men de har fungerat bra:)Är ju 120 km/timmen igen som gäller!Men vad gör de när man har hälsan åh mår bara bra!Många orsaker till de vill jag lova men finns dock en alldeles speciell,när någon verkligen bevisar var den står oavsett ja då måste man nog tänka att de är såå:)Ja myser iaf på åh har de såå bra,oavsett vart jag befinner mig såå är jag iaf glad å harmonisk men är jag väl oftast:)Åh som de säger känslan måste vara komplett vid första mötet då råder inga tvivel:)
Ha en fortsatt bra Måndag alla kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar