fredag 18 november 2011

Lååång dag!

Som började halv sex i morse,körde Emmy t stallet som skulle rida med Maggie till skolan!Sen va de hämtning å åter till skolan!Hem lite ut med Kipper,kramade Hanni hej då Åland i dag,hon e saknad hur stod hon ut såå många dagar utan mig,el är det bara för hon är på Åland å jag ej kan nå henne som de känns,kan vara så!
Hann även med kaffe hos Sara å Kim,trevlans!
För att sedan åter åka till stallet å göra klart de sista innan jobbet!Humöret på topp trots fullspäckad dag!
Åh vet ni jobbade min första dag i dag efter semestern,åh vad jag saknat jobbet å mina ärade arbetskamrater,ni gör mig levande å förstår mig alltid!Jag är verkligen lyckligt lottad som har er alla dagar!
Finns andra saker som oxå får mig väldigt glad!Jag kan säga såhär att jag har fått årets julklapp:)Det ni!Jag ser det såå å eftersom de är jag så får jag tolka de som jag vill som alltid!
Härligt vara hemma i verkligheten såå många man saknat åh nu kan man höras när man vill!
Pontus mår som en prins en riktig tuffing med skinn på näsan!
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar