tisdag 22 november 2011

Ledighet!

Kan man kanske tycka att jag inte behöver nu som haft semester!Men visst behövs det!Nu har jag advents pyntat är det mysigt el är det mysigt!Å Mamma kmr å bor här i jul hur mysigt är inte det,kallar jag riktig jul!Jag älskar julen men den är inte riktigt densamma nu när barnen blivit större....alla paketen man köpte ja nu är det dyra saker som gäller å pengar blir inte samma!
Va på utvecklingssamtal om Emmy i dag,åh blev såå stolt hon satsar allt på skolan nått många av målen redan inför nian!Engelskan är svår men blir ju det med hennes dyslexi,men övning ger färdighet!Annars är hon verkligen tonåring nu,humör svägningar the luxe!Vad gör de hör ju till:)
Snart har man varit hemma 2 veckor tiden går fort!
För övrigt landar jag i mitt liv här å nu,å fått visshet om vissa saker!Någon har nästan samma öde som mig!Att man förlorat tillit till människor finns en anledning,men min stolthhet å värdighet har jag kvar!Du är som mig samma lika,You can run,but ju can hide!Lovar dig jag håller mitt ord jag kmr finnas kvar:)
Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar