söndag 20 november 2011

Hälgen!

Ja den har jag ju tillbringat mestadels på jobbet,med mina bästa,vad jag hade saknat er:)Men ändå har helgen känts som en hel evighet kanske för man inte mjukstartade man började med jobbhelg:)Ja nu är den gjord iaf å nästa vecka är de kort vecka sååå skönt!Även om jag med besked landade rätt fort i verkligheten då jag hem kom!
Saknar Thailand å människorna massor,vi hörs på f.b då resturangen vi åt mycket på har f.b,där kan man skriva å de saknar oss,tror jag det som bjöd på såå mycket kareoke kvällar,thats me!
Annars då i dag har jag varit lite disträ,man funderar för mycket ibland såå typiskt mig!Å har tänkt såå mycket på dig i dag,Annie kmr å tänder ljus någon dag å håller dig uppdaterad!Snart har de gått 6 år sedan du lämnade oss,vissa dagar är saknaden större i dag är en sådan dag.....Saknad å älskad för du va du,lite som jag du sa va du tyckte så fick de bära eller brista!Rätta takter!
Åh Mamma vi håller alla tummar för detta nu må det bära hela vägen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar