måndag 28 november 2011

Måndag!

Haft en bra sådan:)Har jobbat å de gav mig posetiv energi i dag:)Kändes såå!Möte under morgon sen jobb!Hanni gjorde tacos åt sin Mamma i dag de är kärlek det!
Emmy "flyttar" hem i dag,hennes pappa ringde va nog blandat kring det,hittar hon lugnet att vara hos mig blir jag såå nöjd:)Vill ha min familj komplett!
Mycket man kan skriva om men allt har sin tid,ser fram emot julen då kmr Mamma:)
Underbart då blir det liksom jul på riktigt tycker inte det varit de sen jag bor ensam å blir ej samma nu när barnen blir äldre....paket med röda snören ska du ju vara juh:)
Man får glädjas åt alla fina människorna i sitt liv:)Åh bästa Lars ja du är toppen verkar dock alltid förstå hur jag menar om det mesta glad du finns!
Min bästa vän Robban ringde i dag åker till Kina sen vidare till Thailand...inte nå avis not!!!
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar