onsdag 23 november 2011

Dagarna går!




Å jaa å snart är det advent såå mysigt!Jag vet någon mera som verkligen gillar det grymt!
Jag säger som DU att du får mig med att le både på insidan å utsidan:)Hur är det möjligt!Det kmr ta tid för mig med att förstå att de faktiskt är så!Du fick mig mållös,tyst,jag tappade orden helt bara kom av mig!Det är såå overkligt varje dag...I.m får jag hem dig igen,inte till mig men till Sverige! hoppas Tyskland gjort dig gott!De kmr ta tid att smälta allt detta,å allt detta om tillit till en annan människa de delar jag med dig,såå vi är såå lika,två öden som fortfarande tror men ändå vill fly för att kanske hoppas de går över slipper man undra!Men vi vet nog att detta är nog bara början på en resa som vi måste båda tro på någongång!
dagens bästa är du å du gör mig enormt glad varje dag,åh du fanns kvar som du lovade de är för mig ofattbart:)
det har tagit mig tid att landa i vem jag är,sveket,tilliten mycket har man varit med om,men med facit i hand är jag starkare i dag än på länge,å redo för nya mål!å starkare än på länge å jag tror enormt på mig själv!De är dags att våga känna,våga vara,våga satsa på nått man tror på!
Någon annans förlust blev min vinst det tackar jag för!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar