tisdag 29 juni 2010

Att vara eller inte vara.....

Ja ni mina vänner de är frågan...Singellivet är skönt att rå sig själv,göra som man vill visst.Jag tror inte på att leta ef kärleken den finns där en dag om de är menat att vara såå blir det så!Jag har träffat någon ett tag nu,vi känner inte varann såå bra sådant tar tid,men han har helt klart massa potensial:)Vi är jämn gamla har båda barn,underlättar att förstå varann.Många intressen som är lika.Du har humor,du får mig skratta,du känns trygg fastän jag knappt känt dig såå länge....Din bästa sida är din öppenhet,din ärlighet du är såå rak så det nästan kan göra ont!Du förklarar allt i minsta detalj såå jag förstår precis vad du menar!Hur är de möjligt!!!Visst har du oxå brister som jag det vet jag ju oxå!Du känns såå bra... du är en härlig människa med en härlig personlighet!Du får mig lugn bara att finnas till.Tycker mycket om dig och vi ska ingenstans,vi har inge bråttom vi vet båda vad vi vill....tiden har vi,å ger det tid så får vi se!Du är trygg i dig själv framför allt en himla bra kille:):)
Å framför allt att vi båda vet var vi står i livet är såå skönt!

1 kommentar:

  1. Ja Malin ge kärleken lite tid det behöver ni. Fint att ni vet båda vart ni står! Love you vännen! <3

    SvaraRadera