torsdag 3 juni 2010

En bra dag med hopp om livet!

Så är ju varje dag alltid hopp om livet!Träffade Mamma under f.m sen till favorit Emma å förbi Sandra med!Sen fick jag äran att vara hundvakt åt Dalton!Alltid kul!!!
Ja mitt liv ser minst sagt ljust ut med massa vänner som alltid förstår en känns tryggt!Sen kan jag tycka att alla borde ha såå många fina vänner som jag känner mig otroligt lycklig över det.
Alla liv är ju olika i grund å botten.Någon har fått mig att tänka till i dag å det är med besked... å hoppas dina beslut grundar sig på de rätta man kan ej leva ett dubbel liv oavsett hur ödet blir!Även om man sårar så måste man ändå må bra!Jag vet har ju varit där själv...jag har blivit enormt stark på min långa resa å ångrar inga beslut alls!!!När man finner vänskapen till slut är resan slut.Då kan man gå vidare å veta att man har en vän för alltid!!!En trygghet på nå vis när alla hårda ord lagt sig kan man till slut acceptera hoppas vad du än väljer att valet blir till din fördel!Tänker på dig å vet på sätt å vis vad du går igenom:)Allt blir du stark av slutligen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar