lördag 12 juni 2010

Mitt liv då och nu!

Jag vet att många följer mitt liv på denna blogg varav jag ska försöka summera lite så ni alla förstår!Ja de har varit en resa en lång sådan....Av o på å många turer fram å åter.Haft många bra år å många år med att man kanske levt för tryggheten.Jag vet inte....Ingen kan säga att vi aldrig försökte för de har vi gjort å de är många ggr.Med 2 förlovningar å ett bröllop kan man väl minst sagt säga att vi verkligen försökte laga de som varit....Felet vi gjort är ingens...i grund å botten va vi för olika med väldigt olika intressen de håller aldrig en livstid även om vi hade önskat det....Sista beslutet vi tog om att flytta i hop va för gott....trodde aldrig då att jag skulle sitta här ensam i dag.Har alltid litat på han alltid!Å alltid låtit han gjort som han vill å då gällde de även mig hur ska de annars fungera.Då han flyttade sist blev saknaden såå stor att jag skulle verkligen ha kunnat gått genom eld å vatten för att få han hem....Jag va beredd att satsa allt.Den dagen då han flyttade hem var mitt liv komplett ringen va sluten för gott!!!Det gick knappt en månad å han ville bara ut kändes de som.....Det blev fel men jag trodde de skulle bli bra....jag hade fel såå fel.Hans misstag fick jag höra av en kompis hon ringde å ville jag skulle hämta hem han...aldrig nej man gör inte såå emot mig....inte ens en gång då vi hade det bra!!!!Jag va såå lycklig då men nu är det såhär att detta har fått mig insett att vår tid var över...å jag trodde seriöst inte jag kunde bli såå lycklig ensam å när jag skriver de såå menar jag det!Verkligen från hjärtat!Vi är vänner nu å de fungerar med barnen å hans nya å de är väl huvudsaken tycker jag.Jag lever verkligen nu å mår såå himla bra!!!Det finns någon i mitt liv vi skyndar långsamt verkligen så får vi se vi ska ingenstans....men det känns så bra så får vi se!För första gången i mitt liv käns de som om jag avslutat med han på riktigt nu å är redo att gå vidare är glad han hittat någon som gör han lycklig vi är ju fortfarande vänner å han är ju far till mina barn så kmr de ju alltid att vara men våran tid är förbi verkligen å tror vi båda är glada för de nu såhär i efterhand....Ensam är stark visst man lever ett annat liv själv.Jag är stark nu å mår väldigt bra så tro inget annat ni som står mig nära vet det!!!Jag klarar mig bra å mår såå fruktansvärt BRA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar