tisdag 1 juni 2010

Jaa!!!

Vad ska jag skriva de händer saker i mitt liv mest bara bra då förstås!Är väl som de ska vara då kan jag tro!Man måste ta vara på chancerna i sitt liv å våga...men detta "nya" liv har ju naturligtvis satt en rejäl prägel å mår som jag faktiskt förtjänar fruktansvärt bra mår jag!Å naturligtvis av många olika anledningar är de ju såå...Vänner,barnen å öden kan man man väl säga att de händer alla andra men inte mig!Att våga bryta upp å lämna det gamla bakom sig som jag gjort å de är verkligen över mitt gamla liv å de har fått oss alla att bara bli till bättre människor!Är man inte klar med de gamla kan man inte släppa in nya människor i sin värld...Man måste ha avslutat de gamla å de är med besked...Fick oxå veta nått i dag som jag säkert vetat många år....men blev ändå förvånad men glad såklart känner mig verkligen ihågkommen!!!!Vill å hoppas att mitt liv blir bra men med den inställningen å hopp om att faktiskt pröva nå helt annorlunda så möter jag detta med helt nya ögon,snart Fredag....å den längtar jag till av nu två anledningar....kan bli tok men har svårt att tro det!
Kram Alla där ute som tror på mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar