fredag 11 juni 2010

Examensdag!

Ja de gick undan.Dagen började inge bra med en jätte trött Emmy:(Hon är så nedrans trött jämt nu å ändå ska hon vara piggare enligt läkaren....äter en super stark dos av Levaxin p.g.a under produktion av sköldkörtel.Ätit över 1 år nu å tycker inte de händer ett skit vet att dos är svår att ställa in nu har den lega bra ett tag...men humörsvängningar har hon lill donnan av medicinering som hon säkert kmr få äta livet ut....Ja ibland är livet orättvisst...jag kämpade länge å de sa bara hon åt fel...men så rätt jag hade fastän de är super ovanligt att få de som liten....Ja ja när vi väl kom i väg blev ju allt såå bra!Gick till kyrkan å hennes pappa va oxå med på stora dagen.Sen tog vi en fika på Kaka i väntan på Hanna,s avslutning!Ja då är åren på Centralskolan slut å de har varit tufft för både henne å mig men nu är det ÖVER!Sen åkte vi hem till mig å åt smörgåstårta såå gott!Skönt att kunna umgås som vänner för barnens skull nu!Känns verkligen bra!!!Gör oss alla gott han är gladare å jag med man kan nog inte önska sig mera.Alla har alltid sagt vi hör ihop men nu har vi verkligen växt ifrån varann å kan umgås som vänner de är super!
I kyrkan grät jag ju lite då Lena Jansson (rektor) höll sitt tal samma visa varje år de är såå vackert:)Vädrets makter var inte med i dag men de fick en dag att minnas iaf å de är väl huvudsaken!

1 kommentar:

  1. Men Mitt hjärta jag äter Levaxin och är tvungen att göra det hela mitt liv! Jätte svårt att få dosen rätt men det är bara att gå till läkaren och ta prover hela tiden ge inte upp mitt hjäta en dag kommer det bara att vara så bra!!! Jobbigt för hon växer och producerat eget hormon men i en liten skala! Bara att kämpa! Jag känner igen mig på trötthet och humörsvängningar som kommer allt oftare! Inte kul men kämpa med henne vännen en vacker dag så blir det bara bra!!! Jag lovar!!! <3 <3 <3

    SvaraRadera