tisdag 15 juni 2010

Jag lever å de är med besked!

Haft en riktigt bra dag!Först lite jobb sen med en vän till Västerås vi hamnade mitt inne i stan...wow å hittade hem stor artat!Sen blev de ju stallet förstås där Eva hade styrt upp kiosken då jag lite gett upp där.Kan tycka jag har nog i mitt liv ändå med allt runt omkring!Fastän bara bra saker....har nog allt funderat på nått men eftersom jag är rakt på sak har jag fått stilla mina funderingar i dag å de är med besked!Lev som du vill å gör det rätt,ta inget förgivet.....Alla är vi olika tack å lov....Hur skulle världen annars se ut.....någon finns där för dig alltid!Tack alla mina vänner som lyssnar å förstår mig utan er vore jag halv!Å tack för att ni ordnar å ställer i mitt liv de lever upp verkligen!
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar