onsdag 2 juni 2010

Nojig man är:)

Ja de är ju såå typiskt mig om vissa saker....Nu kmr rastlösheten lite iaf å röker alldeles för mycket....Men i grund å botten är jag en riktig planerare som vill ha mitt liv uppstyrt med ordning å reda!Ja de gäller även med barnen fastän jag kan tänja lite där!Klart man inte alltid kan styra sitt liv på rutin hur kul blir de då i längden....Men vill ju gärna ha koll på de som måstes!Fastän nu sommartid ligger jag lite lågt med det är ju bara sommar en gång om året å alla måsten finns ju kvar!Ja känner mig nästan aldrig stressad längre bara är på något konstigt vis!Mitt liv ser ju så annorlunda ut nu minst sagt å jag funderar inte bakåt längre utan bara framåt fan vad jag har kommit långt blir stolt över mig själv!Men mår fruktansvärt bra,är inte ens stressad över att de snart är examen de är såå lugnt kmr ju bli vad jag gör det till!Jag är trygg i mig själv nu å kan stå på egna ben,de va ju lite veligt ett tag med huset....men försöker bo kvar man får omprioritera,så länge de går. De säger ju att pengar inte gör människan lyckligare å tycker nog att de är så! Visst har jag alltid handlat mycket men inte har väl de gjort mig lyckligare som människa...skulle nog kunna bor var som och ändå bli lycklig blir ju de man gör det till!!!Man lever ett liv å vet ju aldrig vad morgon dagen har att vänta....så de är bara att leva fullt ut!!Så länge det går!Såå länge man trivs å mår bra så är det ju okej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar