måndag 7 juni 2010

Resonerar med mig själv om livet!

Ja de är väl så tankarna går på högvarv om många saker.Mitt liv verkligen lever nu å blommar.Visst är de skönt att leva å må att vara singel har många fördelar man gör som man vill.Jag trivs enormt bra med livet å har hittat de bra sakerna nu för att må bra!Jag ältar inte de gamla lever o tror!Visst tror jag fortfarande på den stora kärleken absolut finns denJag letar inte de ska kännas rätt å skynda långsamt är väl inte fel.Vill hitta någon som förstår mig å mina brister...ja är långt ifrån perfekt vem är???Någon som delar mina intressen å förstår mig som jag är....Nu har de varit mycket ute i partaj svängen man orkar ett tag,men tänker inte bara låsa in mig å sluta leva för jag lever ensam,aldrig!Denna gången är jag stark!När jag hittar han då blir de ju ett lugnare liv,så är de ju såklart.Min ålder tar ut sin rätt tro mig att de känns:)Men jag är trygg i mig själv å hittar nya vägar hela tiden...Livets väg har kantrats av många saker men nu är jag fast i mina beslut vad jag vill å de känns enormt bra!Så länge man tror på sig sjäv kmr man långt!Å för att inte tala om alla underbara människor jag har runt mig mitt liv de är alla ovärdeliga!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar