onsdag 13 april 2011

Allt har sin tid!

Barnen har sin tid,livet har sin tid,beslut har sin tid å den enda som kan göra något åt allt är du själv!Bara gilla läget som man säger!Man kan inte påverka många saker i livet,det gäller att lära sig att acceptera,eller helt enkelt släppa vissa saker å gå vidare!Hur ska man annars orka med sig själv,allt runt omkring å livet i sin helhet!
Vissa val är svåra å mera smärtsamma än andra å str man å lever mitt i kan det vara svårt!
Man måste se saker med andra ögonen el höra det från andra!
Många vägleder mig men går ju som sagt alltid min egen väg,jag lär mig av mina misstag men tog mig ett tag att komma hit där jag är i dag!Man blir äldre å ser saker med andra ögon å är väl på gott å ont!Men en sak är då säkert man styr aldrig över sitt öde å vad som komma skall,glöm aldrig det,jag vet å tror att allt som sker har en mening för såå är det!
Natti å kram på er!

1 kommentar: