onsdag 6 april 2011

Känns man lever på många vis!

Ja vårkänslorna de är ju bara ett minne blott nu iaf vill jag lova...de kmr tillbaka:)Känns långt bort men allt har sin tid!
För övrigt då är det jobb vecka å helg the lux:)Men jag gillar ju mitt jobb har ju världens bästa såå de gör mig inget alls:)
Åh hemma då har man en skoltrött snart 17 åring,men de känns lugnt,Men Emmy snart tonåring gaahhh vad man får bita ihop å de som att hon bara stänger av å inte lyssnar alls....Gårdagens kommentar till mig...Har du mens Mamma,du är ju såå sur he he:)Ja livet som en tjej å tonår med alla dess innehåll måste säga att jag är glad min tid av de är förbi å över....även om jag kan tyckas ha börjat om livet,så kmr det en tid då jag naturligtvis kmr landa:)
För övrigt omgiven som alltid av vänner som alltid förstår de värmer hjärtat,åh tröstar mig med att barnen blir äldre såå klart,såå snart sitter man här alena:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar