torsdag 28 april 2011

Blandade känslor!

Kan man lugnt påstå!Mitt beslut att inte åka t Katrineholm står fast! Klart de känns konstigt nu,denna festen har ju varit planerad länge!Men de blir fler ggr hoppas ju på en super sommar med er som den förra,fastän vissa saker har ju förändrats så riktigt lik sig kmr den juh inte att bli dock!Då tänker jag inte på mig utan någon annan....Allt har sin tid får saker lägga sig bara kmr det finnas starka vänskaps band åh en riktig vän behåller man alltid!
För övrigt då känner jag mig fortfarande hängig,inte alls kry,de är Fredag ledig helg å sool ändå känns de inte bra då lär jag vara sjuk!
För visst spelar många saker i livet in men mitt liv känns stabilt med de som komma skall,vem vet om morgondag!Lev din dag som de vore den sista för ingen vet om morgondag!
Åh till alla mina underbara vänner vad jag älskar er å glad att ni delar min vardag å mitt liv alla dagar:)Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar