söndag 3 april 2011

Sälen en helg jag minns alltid!

Vi har haft de såå bra!Såå många skratt såå jag fått andnöd flera ggr,skrattat såå tårar rullat!Stugan va trång men ändå mysigt har vi haft!Tid att vara kan behövas!
Men något blev defenitivt inte som jag trott!Ett möte med en människa som fått mig såå ledsen,som jag varit såå grymt arg på,även fastän jag hela tiden förstod å accepterade!Jag visste men gjorde ett val iaf!Trodde aldrig våra vägar sjkulle mötas igen aldrig!Å inte blev ja nå klokare men jag fixar detta,även om mycket kom tillbaka igen så släpper jag det har inge val då de är som det är!!Men du följer mitt liv de är grymt å vet du gör de av omtanke,jag va inte vem som å är inte.Det som varit har varit men ödet ville oss annat!!
Å jobbat nu på kvällen med,pust men jag fixade de med som allt annat i mitt liv,allt ordnar sig!
Tack alla för en underbar resa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar