söndag 10 april 2011

Våren!

Är en tid med mycket känslor!Många separerar,många blir förälskade väldigt blandat.Undrar varför det är såå.Får vi nya krafter åh ny energi då vädret lättar?Ja varför vi blir vi förälskade är väl kanske inte såå svårt,är man mera mottaglig på våren????Vad vet jag är väl frågor vi aldrig någonsin får svar på!Jag undrar ju alltid!Åh svaren är få som alltid...
Åh jag e såå trött jämt nu....men sitter inte uppe halva nätterna har lärt mig att "flappna" av,allt har sin tid vet ju det såklart men glömmer det emeellan åt!Min själ är lugn åh största ´tilliten har jag på mig själv,åh mina vänner åh såå finns de några till som fått mig att lita på de,bra jobbat:)
Annars är mitt liv som vanligt,barn,jobb å mycket annat kul är på gång:)Man lever en gång å man ska aldrig ta något eller någon förgivet de måste man lära sig,har sina fördelar att bli äldre:)Å nästa helg barndoms partaj i Avesta WIHOO de går inte av för hackor....Kramar på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar