onsdag 27 april 2011

När livet lugnar sig!

På gott å ont!Mycket stillar min rastlöshet iaf!Jag sover bättre å tidigare nästan för mycket känns det som!Jag kräver inte såå mycket sömn:)
Har något att se fram emot iaf som jag tycker ska bli kul:)
Men har väl jag alltid jag å Jenny som e med i rastlösa klubbens riksförbund!
Vrf är man såå men sån har jag nog alltid varit förutom dålivet verkligen e på topp då e jag lugn!
För övrigt glad är jag min själ har funnit ro:)
Har en sjuk Hänni hemma inte kul å en trött Emmy som ägnar all sin tid i stallet ef skolan åt Happy!Men hon är en kanon häst å i fin form nu å hon rider henne nästan varje dag:)Kan man snacka om kärlek:)Förstår henne där hästar är som balsam för själen:)Underbara känsla!!
Ha en fin dag alla!Ska prova ett nytt arbetsställe i dag,missbruksboendet:)De blir en utmaning som jag gärna tar:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar